نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم
سرخط خبرها

پاداش ۸۰۰ میلیونی در مراسم بدرقه گوش‌شکسته‌ها| کشتی‌گیران به توکیو رفتند

  • کد خبر: ۷۵۲۳۳
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹
پاداش ۸۰۰ میلیونی در مراسم بدرقه گوش‌شکسته‌ها| کشتی‌گیران به توکیو رفتند
مراسم بدرقه کشتی‌گیران اعزامی به المپیک توکیو دیروز در محل خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده برگزار شد.

 به گزارش شهرآرانیوز؛ مراسم بدرقه کشتی‌گیران اعزامی به المپیک توکیو دیروز در محل خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده برگزار شد. با توجه به لزوم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به‌دلیل شیوع ویروس کرونا و اهمیت حفظ سلامت کشتی‌گیران و کادر فنی اعزامی به المپیک، این مراسم بدون میهمان برگزار شد و پدر شهید مصطفی صدرزاده به‌عنوان میهمان ویژه در این مراسم حضور داشت. پدر شهید صدرزاده در جمع کشتی‌گیران گفت: ما خانواده شهدا برای همه شما دعا می‌کنیم، چرا‌که باعث افتخار کشور هستید. وی در ادامه خاطراتی را از شهید صدرزاده برای جمع حاضر تعریف کرد.

 

مهدی علی‌نژاد، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، نیز در این مراسم گفت: زمانی که در فدراسیون ووشو بودم، سعی کردم جو مثبت و آرامش ویژه‌ای را به وجود بیاورم و اکنون در کشتی نیز همان جو و آرامش را می‌بینم. وی ادامه داد: کشتی توانست کرونا را که یک تهدید بود، به فرصت تبدیل کرده و با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی تمامی مسابقات و اردو‌های خود را برگزار کند و امیدوارم نتیجه زحمات خود را در المپیک ببینید. علی‌نژاد تصریح کرد: جوی که در کشتی وجود دارد و همدلی که بین شما دیده می‌شود، بی‌نظیر است و قطعا این جو باعث پیشرفت کار می‌شود. وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم با توکل بر خدا و دعای خیر مردم بتوانید نتایج زحمات خود را در المپیک ببینید و برای کشور عزیزمان افتخارآفرین باشید.

 

در ادامه این مراسم کلیپی از تیم اعزامی به المپیک توکیو پخش شد و پدر شهید صدرزاده، هدایایی را به رسم یادبود به نفرات اعزامی تقدیم کرد و کشتی‌گیران با حضور در مزار شهدای گمنام با اهدای شاخه گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند. فدراسیون کشتی به‌منظور ایجاد انگیزه در بین نفرات اعزامی، مبلغ ۸۰۰‌میلیون تومان پاداش به کشتی‌گیران و کادر فنی در این مراسم اهدا کرد. تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد به‌ترتیب در روز‌های ۴ و ۸‌مرداد راهی شهر توکیو ژاپن، محل برگزاری بازی‌های المپیک می‌شوند. مسابقات کشتی بازی‌های المپیک د‌ر روز‌های ۱۰ تا ۱۶‌مرداد برگزار خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->